Danline baggrund
Danline · Reklame- og webbureau · Lumbyesvej 29 · 7000 Fredericia · Tlf: +45 7620 6040 · Fax: +45 7620 6041 · mail: mail@danline.dk

Markedsføring i nye klæder

Spil har gennem de seneste år haft sit indtog via Internettet og via TV. Fra "Hvem vil være millionær" - til en lang række spil på nettet og spil der købes til vore computere. Ekstrabladet og Se & Hør har benyttet skrabespil i deres markedsføring.

Spil har en lang række muligheder, der hænger sammen med de elementer der indgår i spil.

· Motivation
· Mulighed for at vinde
· Chancen for gevinst
· Kicket
· Underholdningen
· Indlæring ved leg
· Repetition
· Indbygget motivering til at gentage spillet
· Den skjulte indlæring

· Et spil udformet rigtigt er ofte det redskab, der med størst effekt påvirker holdninger og beslutninger.